Jookide pakendamine

Ülemaailmne jaemüügipakendite müük tõuseb eelduste kohaselt 2018. aastaks 2% aastase liigkasvumäära (CAGR) võrra, mis on silmapaistev kasv 26,5 miljardit ühikut lahjade alkohoolsete jookide puhul, nagu õlu ja siider. Turgudel domineerivad jätkuvalt suured rahvusvahelised kaubamärgid. Kuid mikro-õlletehased on kanda kinnitamas ja jätkavad turuosa hõivamist kohalikel turgudel Lääne- ja Ida-Euroopas. Kaubamärgiomanikud püüavad vastata uuele turukeskkonnale innovaatiliste maitsete ja toodetega.

Väljakutsed

Käsitööõlled on jõudnud massidesse, põhjustades segmendi tarbekaubastumise riski. Suured kaubamärgiomanikud reageerivad turul toimuvatele muutustele, uuendades lahjade alkohoolsete jookide segmenti näiteks külmutatud õlle ja siidri valikuga.

Siidritootjad saavad ära kasutada huvi „käsitöö" järele ja laiendada oma esmaklassi toodete valikut. Kuna kasvavad siidriturud lähenevad küpsusele ja tarbijate teadlikkus siidri osas laieneb, jaguneb nõudlus hinnatundliku masstarbija ja kvaliteedinõudliku „ehtsa siidri" pooldaja vahel.

Selles segmendis tuleb turule rohkem ökoloogilisi tooteid, mis on kestev trend kõigis toidukaupade segmentides.

Kuidas pakendid võivad kasulikud olla

Hinnasurve võib sundida kaubamärgiomanikke oma kohati kallist müügipakendit lihtsustama. Pakendamist on võimalik kasutada nutika strateegiana eristumise tagamiseks riiulitel ning võitlemiseks tarbekaubastumise vastu.

Kohandage pakendistrateegia lahendusi, kasutades kinkekarpe ja multipakke, et luua väärtust ja suurendada kampaaniamüüki ning varude täiendamist. Neile, kes rõhuvad oma tootega kvaliteedile, on sama oluline valida pakendile kvaliteetne materjal ja trükk.

Veenduge, et pakkematerjalid pärineksid taastuvast allikast, nagu sertifitseeritud puukiududest. Üle 80% Y-generatsioonist peab jätkusuutlikku pakendit ostuotsuse tegemisel tähtsaks ja koguni osaks kaubamärgikogemusest.