Elektroonikatoodete pakendamine

Tänapäeva ühendatud tarbijal on rohkelt võimalusi toodete ja hindade hõlpsaks võrdlemiseks läbipaistvas ja väga konkureerivas jaemüügivaldkonnas. Selles valdkonnas on ka kõige suurem veebimüügi osakaal. Jaemüüjad ühinevad, et taastada võimu killustunud turul. Veebis tegutsevad jaemüüjad on kasvanud märgatavalt nii võimekuse kui ka müügikasvu osas. Tõhusa logistika säilitamine kogu väärtusahela lõikes on võtmetähtsusega, kuna tarneahela kulud moodustavad olulise osa kogukuludest.

Väljakutsed

Kuna üha rohkem tarbijaid sooritavad elektroonikaostud veebis, kasutades ära hõlpsat võrdlemisvõimalust ja tasuta kohaletoimetamist, muutub hinnasurve tootjatele ja jaemüüjatele aina suuremaks.

Tarbijate käitumisest ja tehnoloogilistest arengutest tingitud uute toodete arendamiskiirus on oluliselt suurenenud. Saadaolevate toodete ja mudelite arv mistahes ajahetkel kasvab pidevalt.

Forresteri kohaselt mõjutab veebimüük 2020. aastaks enam kui 50% kogu Euroopa jaemüügist, kas siis tegeliku veebimüügina või müügikanalite vahelise müügina, kus tarbijad teevad taustauuringuid veebis ja seejärel sooritavad ostu kaupluses.

Kuidas pakendid võivad kasulikud olla

Tõhus pakendamise automatiseerimine võib osutuda oluliseks konkurentsieeliseks kiire turuletoomise või uuesti turuletoomise strateegia koostamiseks ja uue või täiustatud tootega esimesena turule jõudmiseks ning samas ka tootmis- ja logistikakulude kokkuhoiuks.

Kiired, paindlikud ja automatiseeritud pakendamise lahendused võivad olla sama tähtsad, et tagada kaubamärgiomanike tõhus toimimine veebimüügi turgudel ja esmaklassiline pakendi avamise kogemus kodudes.

Tarbeelektroonika pakenditest on saamas esmamulje ja -kokkupuude kaubamärgiomaniku ning tarbija vahel. Seepärast toimib pakend strateegilise vahendina kliendilojaalsuse ja kaubamärgikujunduse loomiseks.