Mööbli pakendamine

Kodu- ja aiatoodete tarbijad on tänapäeval paremini teavitatud, aktiivsemad ja arukamad kui kunagi varem. Nende uuenenud ostukäitumine esitab väljakutse kinnistunud ärimudelitele. Jaemüüjate ja e-poodide vahelisest lahingust on kujunenud erinevaid müügikanaleid mugavalt ühendavad süsteemid.

Väljakutsed

Linnastunud elustiilid nõuavad väiksemaid kujundusi, nagu näiteks kompaktne sisustus ja linnaaiandus.

Ühendatud tarbijate enda juurde meelitamiseks, nende kaasamiseks ja hoidmiseks tuleb jaemüüjatel ümber kujundada ostukogemus, kasutades erinevaid müügikanaleid siduvat mudelit.

Asjade interneti esiletõus võimaldab toodetel, teenustel ja pakenditel suhelda nii omavahel kui ka tarbijatega.

Kuidas pakendid võivad kasulikud olla

Nutikas struktuurne kujundus võib vähendada pakendite mahtusid ja suurendada transpordi tõhusust.

Veebimüügi pakendikujundus, mille eesmärk on pakkuda esmaklassilist avamiskogemust ja hõlpsat tagastamist, võib suurendada klientide lojaalsust.

Intelligentne pakend võimaldab kaubamärgiomanikel, jaemüüjatel ja tarbijatel jälgida toote paigutumist ja seisundit kogu tarneahela piires.