Paberi pakendamine

Digitaliseerimine on muutmas paberitootjate jaoks tervet turgu. Traditsioonilised ajalehed kannatavad, kuna tarbijad loevad oma uudiseid veebis. Paberkandjal ajakirju see niivõrd ei mõjuta ja eriala ajakirjad kindlatele sihtrühmadele ilmuvad edasi. Kontoritöötajad vajavad jätkuvalt prinditud dokumente, kuid digitaaltehnoloogia ja keskkonnasäästlikud hankepoliitikad nõuavad üha rohkem mõõtu lõigatud paberite kasutusmahtude vähendamist. Paberkandjal raamatuid eelistatakse jätkuvalt digitaalsetele ja mõned turud on pärast aastatepikkust langust taastumas. Ülemaailmne paberpakendite turg kasvab tänu kasvavale elanikkonnale ja muutuvatele tarbimisharjumustele.

Väljakutsed

Paberi puhul on toimumas keerukas nihe digitaalse tarbimise suunas, mis mõjutab ajalehtede ja ajakirjade trükinõudlust.

Teatud trükisegmendid, sealhulgas kindla suunitlusega ajakirjad ja raamatud, on langusele paremini vastu pidanud ja nende puhul on märgata isegi kasvu.

Kontorite trükinõudlus on näidanud samuti püsivust, kuna ettevõtted jätkavad kontoripaberite ja trüki kasutamist. Jaemüük on veel üks valdkond, kus trükk mängib tähtsat rolli ja kus on võimalused selle kasvuks, kuna kliendiajakirju ja reklaamlehti kasutatakse nõudluse ning kaupluste külastatavuse suurendamiseks.

Kuidas pakendid võivad kasulikud olla

Vähenevad marginaalid paberitööstuses avaldavad survet säästlikkusele kogu paberitööstuse väärtusahela lõikes. Integreeritud pakkemasinad aitavad tagada säästliku pakkeprotsessi näiteks ajakirjade, raamatute ja kontoripaberi puhul.

Nutikas mõtlemine struktuurse kujunduse ja pabertoodete pakkematerjalide osas võib vähendada pakendite laoühikute arvu ja kasutatavate pakkematerjalide kogust ilma toote kaitset transpordi käigus ohverdamata.

Tegutsedes aktiivselt õigete materjalide valimise ja kaalu määratlemise ning kiupõhiste materjalide piiride nihutamisega, saavad kaubamärgiomanikud vähendada pakendite kaalu ja suurust ilma lainepapi kvaliteeti ning tugevust ohustamata.